środa, 17 kwietnia 2013

Piasek pustyni i turkus.

Witajcie Kochane!!!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje dwie nowe zdobycze.
Już na wstępie posta muszę powiedzieć, że bardzo lubię biżuterię hand made.
Szanuję i podziwiam osoby, które mają pasję, chęć i talent do robienia tak wspaniałych ozdób.
Dzisiaj pokażę Wam 2 bransoletki, które zrobiła dla mnie Ola.


Serdecznie zapraszam do odwiedzenia jej kanału.
A Oli dziękuję jeszcze raz za przepiękne bransoletki i za przemiły kontakt mailowy.

Pierwsza bransoletka wykonana z kamykami "piasek pustyni". Cudownie mieni się w słońcu.
Precyzja w każdym calu.




Druga w odcieniach turkusu.



A teraz razem w duecie. 





Są piękne i będą pasować do wielu stylizacji:)

A czy Wy macie znajome/znajomych uzdolnionych?
Polecacie kogoś który tworzy "małe dzieła sztuki"?

13 komentarzy:

  1. obie śliczne - choć pierwsza przykuwa uwagę jakby bardziej, pewnie to urok tego kamienia - jeszcze w czasach gdy sama próbowałam tworzyć "piasek pustyni" bardzo mi się podobał (podobnie jak "noc kairu") :)
    u mnie w najbliższym otoczeniu brak miłośników ręcznych robótek a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasek pustyni i noc kairu to moje ulubione "kamyczki". Uwielbiam biżuterię z ich udziałem.

      Usuń
  2. My miałyśmy fazę na robienie biżuterii :) tylko zazwyczaj nam się ona nie podobała ;) nawet jest chyba post na blogu :) Pozdrawiamy :) a bransoletki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są bajeczne i cudowne! Zazdroszczę wszystkim osobom, które mają talent do tworzenia takich skarbów! Ileż to trzeba mieć fantazji do kolejnych wzorów i projektów, podziwiam! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ja niestety takich zdolności nie posiadam i żałuję bardzo. Dobrze, że są takie osoby jak Ola.

      Usuń
  4. Cudowne są! Obie, najlepiej w komplecie ;) Lubisz szalone i kreatywne wyzwania? Twoją pasją jest makijaż lub zdobienie paznokici? Jeśli tak to zapraszam Cię do dołączenia do nowego projektu: CRAZY MAKE-UP CHALLENGE. Uśmiech, szaleństwo i zabawa gwarantowane ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/04/nowy-projekt-doacz-juz-teraz-crazy-make.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i precyzyjne wykonanie :) Bardzo podobają mi się te bransoletki w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je już nosiłam w duecie i powiem szczerze wyglądają zjawiskowo.

      Usuń
  6. Podziwiam ludzi, którzy umieją robić takie cuda. Pamiętam jak byłam mała, to robiło się bransoletki z muliny i to było coś:D heh
    W każdym razie obie mi się bardzo podobają i fajnie, że masz dwie, bo wybrać jedno z nich byłoby naprawdę trudno:)

    OdpowiedzUsuń