sobota, 9 stycznia 2016

Nowy Rok- co nowego u Kokosa, zmiany, prezenty świąteczne...

Witajcie Kochani!!!

Po bardzo długiej przerwie witam Was ponownie i z tego miejsca chciałabym życzyć Wam wszystkiego co najlepsze w roku 2016. Życzeń w dniu kiedy powinne być one złożone nie złożyłam gdyż w ostatnich kilku tygodniach wiele się u mnie działo ale może zacznę wyjaśniać wszystko po kolei.

Rok 2015 był dla mnie bardzo intensywnym rokiem pełnym wielu przeżyć, i tych dobrych i tych złych. Wiele się działo w moim życiu prywatnym i jak zapewne zauważyłyście w tym roku było mnie bardzo mało w blogowym świcie.
O swoich prywatnych sprawach pisać tu nie będę ale chcę pochwalić się Wam że po 8 latach bycia ze sobą mój chłopak postanowił mi się oświadczyć i tak od 24 grudnia 2015 roku mam miano narzeczonej;) Powiedziałam TAK:D



Z pierścionkiem mój (już narzeczony) trafił w 10. Lepszego nie mogłabym sobie wymarzyć:)


Oraz piękny bukiet kwiatów.



Odchodząc nieco od spraw prywatnych przy okazji tego postu chciałabym Wam pokazać jeszcze prezenty i upominki które dostałam w okresie świątecznym. Większość z nich udało mi się jeszcze upolować 26 grudnia czyli w boxing day kiedy to w UK są wyprzedaże poświąteczne.


Zestaw z TBS z witaminą E w którego skład wchodzi mój ulubiony olejek, żel do mycia buzi i krem.


Jajeczka Eos dostałam od swojej młodszej siostry. Na zimowy okres takie jajka to zbawienie:)


Od Mikołaja dostałam niebieski koralik który trafił do mojej skromnej kolekcji Pandora:)


Trzy koraliki z szkła Murano udało mi się wylicytować na eBay za niewiarygodnie niską cenę:) 


I ostatni Pandorkowy prezent to pierścionek który odpowiada mojemu miesiącowi urodzin - maj:D

Oprócz tych dobroci dostałam jeszcze słodkości, które umilały nam świąteczny czas;) Resztę kosmetycznych nowości pokażę Wam w przyszłych postach.

Tak więc rok 2015 zakończył się dla mnie szczególnie. 

Niestety rok 2016 zaczął się bardzo źle pod względem zdrowotnym i zaczęłam poważnie chorować. Nie będę się tutaj rozpisywać o szczegółach bo to nie miejsce na tego typu zwierzenia. Mam tylko nadzieję, że uda mi się wyjść z choroby obronną ręką i znów będę zdrowa. Trzymajcie za mnie kciuki.

Ściskam Wam mocno...

Justyna

22 komentarze:

  1. Gratulacje !!! :) Pierścionek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pierścionek, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pierścionek, gratuluję :)
    Życzę dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Mam nadzieję że mimo wszystko zdrowie mi dopisze:)

      Usuń
  4. Gratuluję zaręczyn! Pierścionek śliczny. Wszystkiego najlepszego i wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana. Mam nadzieję że tak będzie:)

      Usuń
  5. Jej, świetnie! Przepiękny pierścionek! Gratuluję :)
    A bransoletka Pandora jest po prostu moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Pandorka i moim marzeniem była i od tamtego roku pomału ją zapełniam:)

      Usuń
  6. Trzymam kciuki za Twoje zdrowie! Gratuluję zaręczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Pierścionek przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! :)
    piękny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oiooo ja też powiedziałam tak w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Pierscionek przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :) to dobrze, że narzeczony trafił w 10 :) Eos mnie kusi :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne prezenty:)

    I serdecznie gratuluję zaręczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  13. There is SHOCKING news in the sports betting industry.

    It has been said that every bettor must watch this,

    Watch this or quit betting on sports...

    Sports Cash System - SPORTS BETTING ROBOT

    OdpowiedzUsuń