niedziela, 3 lutego 2013

Idzie wiosna...:D

Witajcie Kochane.

Idzie wiosna a ja mam na to dowody. Dowodem będą zdjęcia poniżej.
Bazie kotki i przebiśniegi.
Przebiśniegi nie miały się przez co przebijać, bo śniegu było w tym roku jak na lekarstwo ale i tak było go więcej niż w roku ubiegłym.
Choć do wiosny (tej kalendarzowej) jeszcze sporo czasu u nas w parku już ją widać.
Pąków na drzewach jeszcze nie ma ale mocno wierzę, że zima szybko nas opuści.
Ja już nie mogę doczekać się wiosny.


Pogoda co prawda nie sprzyjała dzisiejszym spacerom ale cóż.
Jak się ma psa, ma się również i obowiązki, więc spacer obowiązkowy:)


A na koniec mała łobuziara. 
Zmęczona po długim spacerze, zwineła się w kłębek i zasneła.
Jej mina mówi "kobieto dajrze mi w końcu święty spokój";)


Mam nadzieję, że wiosna i do Polski szybko zawita choć w moich rejonach jeszcze przedwczoraj padał śnieg;/

Kończąc życzę Wam spokojnego i cieplutkiego wieczoru.
Wasz Kokos

9 komentarzy:

  1. Ale masz fajnego psiaka, a jak się błyszczy - widać że zadbana :)
    Ja ostatnio zobaczyłam na dworze żonkile:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dbam o nią najlepiej jak potrafię. W końcu to taka moja mała "córeczka:)

      Usuń
  2. Przebiśniegi są przepiękne! Nie mogę się doczekać kiedy u mnie się pojawią :-) A pieska masz ślicznego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie! wiosna idzie, nie ma bata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat u Was łagodniejszy, to widać :) my jeszcze poczekamy na wiosnę. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jednak kiedy u Was 30 stopniowe upały u nas lato pod ciągłym deszczem;/
      Jednak nie ma co narzekać. Chwile ze słońcem również się zdarzają a wtedy każdy cieszy się chwilą.

      Usuń
  5. A u mnie wiosny nie widać, nawet gdybym wypatrywała jej lupą ;)

    OdpowiedzUsuń