poniedziałek, 20 lutego 2012

Dermalogica Skin Kit dla cery tłustej.

Tyle dobrego słyszałam o tej firmie że skusiłam się na mini zestaw ich kosmetyków który przeznaczony jest do skóry tłustej.

Wszystkie produkty zapakowane są w siatkową kosmetyczkę dzięki czemu będziemy wiedziały gdzie i co w niej mamy.
W skład zestawu wchodzą:
- dermal clay cleanser
- multi-active-toner
- skin prep scrub
- oil control lotion
- lip treatment



Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie nic wiecej wam napisać na temat tego zestawu. Rozpakowałam go tylko i obejrzałam wszystko dokładnie ale jeszcze żadnego nie testowałam. Jestem strasznie ciekawa działania a że w najbliższym czasie wybieram się do domu (produkty są travel size) więc będzie świetna okazja do zobaczenia na co te "maleństwa" stać.
Czekajcie więc na doniesienia:D
Za cały zestaw zapłaciłam 10f.
                                                    Co myślicie na temat tych kosmetyków?
                                                                  Miałyście jakieś kosmetyki z tej firmy?

6 komentarzy:

  1. oczywiście:)Ja miałam bardzo sobie chwalę co prawda z serii witaminowej, z wit. a i c ale cudowna seria:) Lip treatment jest boski.Wkrótce napisze recenzję.Za ile kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze ze nie przeczytalas do konca mojego postu. Kupilam za 10f napisalam na samym dole.
      Ja wybralam taki zestaw i jestem tego bardzo ciekawa. Slyszalam wiele o tej firmie dobrego wiec postanowilam wyprobowac.
      A twoja seria wit. jest przeznaczona do kazdego typu skory?

      Usuń
  2. W takim razie czekamy z niecierpliwością na Twoją ocenę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko będę coś wiecej na temat tych kosmetyków wiedziała zaraz skrobne ich recenzje;)

      Usuń
  3. Chętnie poczytam, bo nigdy nic nie miałam z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już gdzieś, kiedyś, od kogoś że mają świetne kosmetyki. Niesamowicie ciekawa jestem recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń