piątek, 24 lutego 2012

Coś pięknego dla każdego:)

Swego czasu oglądając filmiki na youtube.com natknełam się na filmiki Ani (TheBrendaHugo).
Link do tego filmiku zamieszcze poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=t0ZnS-0Uzeg
Ania w swym filmiku pokazała prezenty które dostała od swoich widzów. Jednym z tych prezentów były śliczne bransoletki wykonane przez panią Kamilę.
Ania na swoim blogu podała adres mailowy do pani Kamilki. Wszystkim którym takie bransoletki się spodobały mogą skontaktować się z panią Kamilą.
Ja tak zrobiłam bo same bransoletki poprostu mnie urzekły. Od razu napisałam do p. Kamili i również odpowiedź otrzymałam natychmiastową. Wzór, kolor i elementy metalowe możemy sobie same wyrać. Pani Kamila jest bardzo miła i sympatyczną osobą i chętnie wykona bransoletkę z wg. Waszego upodobania. Moje prezentują się następująco.
Zobaczcie same.




A tak prezentuję się na ręcę.
(W przyszłości postaram się zrobić jakiś OOTD z tymi bransoletkami w roli głównej:D)


Zdjecie jest mojego autorstwa i kolorek jest troszke przekłamany. W rzeczywistości to kolorek kremowy. Sam wzór jest cudowny. Dodam że bardzo łatwo wsuwają się na rękę i równie łatwo z niej schodzą.
Powyższa bransoletka jest troszkę szersza niż ta której zdjęcia zobaczycie poniżej.
Ta z kolei ma piękny karmelowy kolor i 3 złote kółeczka. Ostatnio mam jakąś fazę na taki kolorek więc częściej noszę tą niż tą kremową ale obydwie są moimi ulubieńcami.




Wszystkim z Was którym spodobały się pracę pani Kamilki poniżej podam jej adres mailowy. Zaręczam że kontakt z tą panią jest bardzo miły a sama Kamilka wysłucha waszych opini i postara się stworzyć dla Was coś naprawde oryginalnego i niepowtarzalnego.
Dla osób mieszkających poza granicami Polski dodam że pani Kamila również wysyła za granicę i nie robi przy tym wielkiego problemu.
Ja od siebie mogę dodać jeszcze że to nie będzie moje ostatnie zamówienie:)

                                                                   kamila_mrozek666@wp.pl


ps. Chcę zaznaczyć że powyższe bransoletki kupiłam za własne pieniążki i nie jest to post sponsorowany. Sama zdecydowałam się go opublikować.

8 komentarzy: