wtorek, 17 stycznia 2012

Kąpiel dla stópek.

Dziś recenzja soli do kąpieli stóp firmy Apart.
Nigdy wcześniej nie mialam styczności z tą firmą. To jest mój pierwszy ich produkt który zakupiłam i jestem z tego bardzo zadowolona.
Sól ma bardzo silny eukaliptusowo- kamforowy zapach. Zapach jest wyczuwalny nawet wtedy kiedy pudełko jest zamknięte. Podejrzewam że nie dla wszystkich będzie to miły zapach.

Kryształki mają fioletowe zabarwienie. Rozpuszczają się bardzo szybko. Stopy po kąpieli są miekkie. Gdy podczas kąpieli wykonamy dodatkowo peeling stóp stopy będą nam naprawde wdzięczne;)
Sól jest bardzo wydajna. Wystarczy niewielka ilość na całą miske ciepłej wody. Dodatkowo sól ma działanie antybakteryjne. Dodatkowy plus.
W sklepie widziałam tylko ten rodzaj ale z miłą chęcią wypróbowałabym inne.
Waga soli to 700 g. Zapłaciłam za nią około 8zł.
Za taką cenę i ilość jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Serdecznie polecam wszystkim miłośniczkom kąpieli;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz