niedziela, 15 stycznia 2012

Dove.

Dzisiaj na "odstrzał" idą żele pod prysznic firmy Dove.
Firma w swoim asortymencie oferuje różne warianty zapachowe i smakowe:)
Żele niestety zawierają SLS-y jednak w każdym z nich jest również 1/4 mleczka nawilżającego. Ja nie oczekuję od żelu że nawilży moją skórę. Żel czy inny specyfikt ma poprostu oczyścić skórę ze wszystkich zanieczyszczeń. Te żele spełniają swoje zadanie na 5. Bardzo dobrze się pienią a przy tym pięknie pachną (szczególnie ten z grejfrutem i trawą cytrynową oraz werbeną). Co jakiś czas wchodzą nowe zapachy.
Żele sąbardzo wydajne. Wystarczy naprawdę maleńka kropka aby umyć całe ciało. Dzięki zawartemu mleczku nawilżającemu po umyciu czuć że skóra nie jest aż tak przesuszona jak po innych żelach, wręcz przeciwnie jest bardzo miła w dotyku.
Opakowania są bardzo poręczne.
Za powyższe żele zapłaciłąm 1f w promocji. Poj.250ml.
A jeszcze przed świętami zakupiłam zestaw świąteczny zawierający 2 żele (które ogólnie dość ciężko dostać) oraz myjkę. Zestaw jest bardzo gustowniy zapakowany. Pudełko jest solidne i ma wytłaczane kwiatowe ornamenty. Jednym słowem miłe dla oka każdej kobietki;)


Oba pięknie pachną i jak inni ich bracia dobrze pielęgnują skórę choć muszę przyznać że ten po lewej stronie lepiej "nawilża" skórę i po myciu zauważylam że skóra jest jeszcze delikatniejsza niż po użyciu innych żeli z tej firmy.
Żele w tym zestawie mają standardową pojemność 250 ml.

Dodatkowo żele w tym zestawie mają lekko żółte i różowe zabarwienia.
I jeszcze ta koszmarna myjka. Jak dla mnie wieczne utrapienie. Moim zdaniem wciskają ją we wszystkie zestawy aby podnieś ich cenę. Dla mnie niepraktyczny gażet więc używać jej napewno nie będę.
Podsumowując.
Cena (promocyjna) i jakość żeli są wporządku. Napewno są to jedne z tych lepszych drogeryjnych specyfików pod prysznic.
Ogólnie mam sentyment do firmy Dove i bardzo lubię ich produkty chociaż ostatnio słyszałam że swoje produkty testują na zwierzętach. Jeżeli okaże się to prawdą niestety będę musiała się pożegnać z firmą którą znam i cenię od lat.
Cierpienie niewinnych zwierząt jest w tym przypadku dla mnie priorytetem i jeżeli mogę im w jakiś sposób pomóc napewno to zrobię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz